Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

lørdag 3. august 2013

Tre kort laget mye over samme lest:

En ikke-så-ung mann fortjener et kort, han er i alle fall i god form!!!!
 
Denne kjekke karen med et litt spesielt speil finnes i fb-gruppa Digistamp ShackDP er Basic Grey "Lauderdale", klokkestempel er fra Kreativ Hobby, teksten er skrevet på pc.  Jeg har brukt kartong kledd med sølvtape fra Biltema og embossing folder fra Sizzix, deretter er overflata svertet litt for å få fram mønsteret.  Alle kanter er svertet med blått.
 


En annen kjekk kar i sin beste alder har også vært heldig med speilet sitt!!!  Bildet er igjen fra Digistamp Shack, DP er Basic Grey "Lauderdale", vinflasken er et stempel fra Kreativ Hobby, tekstene er skrevet på pc.  Her har jeg også brukt embossing folder fra Sizzix, og metoden er den samme som over.
 

Sistemann er yngst av de tre og nok en spreking!!  DP er Basic Grey "Wander", bilde igjen fra Digistamp Shack.  Båndet fant jeg langt nede i stasjet mitt, knappene er kjøpt i Tyrkia og metallpynten øverst er drageren fra en glidelås!  ALT kan brukes på kort!!!!!  Tekstene er skrevet på pc, embossing folder fra Sizzix.
 
 
 

Ingen kommentarer: