Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

lørdag 3. august 2013

Bestillingskort der instruksen var "sølv og lavendel", ellers frie hender.


Her har jeg vært heldig og fått dekorpapir fra mine kortlagingsvenner, men jeg vet ikke hvilken produsent det er....  Bildet fant jeg etter litt leting på nettet, har gitt bruden litt lavendelfarge på skjørtet og lagt til noen prikker med sølvtusj.  Die er Spellbinders, tekststempel utenpå er fra Kreativ Hobby mens det lille billettstempelet inni er fra Kort & GodtSwirlstempelet er også fra Kreativ Hobby.

Blomstene er Papirdesign, Kort & Godt og noe arv.  Perlestråene er fra Kort & Godt.  Kantpunch er fra Søstrene Grene.  Halvperlene er Kort & Godt, charm er arvet.


Teksten inni er utdrag fra Kjærlighetens Høysang, den har jeg brukt mye!


Ingen kommentarer: