Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 1. april 2013

Vandringer på fb-grupper og i blogger er alltid en inspirasjonskilde.  Noen ganger dukker det opp ting jeg bare må prøve! Slik som dette kortet, som det visstnok var en tutorial på i den siste utgaven av bladet Ett Trykk.  Jeg har ikke bladet, så jeg laget kortet ved å finne opp min egen fremgangsmåte!


De nydelige DP'ene fra Ladybug and Friends er veldig lette å jobbe med, her er de kombinert med ark fra Glitz Design, som bare har en anelse mønster på og fint kan stemples og skrives på.

Blomstene er fra Papirdesign, Kort & Godt og litt diverse som jeg har arvet.  Bladene er stanset ut med Spellbinder die i grønst mønster papir og gitt litt mørkere grønnfarge rundt kantene for å gi dybde.

Seam binding ribbon har fått en spray med Distress Ink i blått og lilla.  Blonderet fra Bikuben har jeg beholdt ufarget.

Jeg har brukt kantpunch fra Martha Stewart og distresset alle kantene med Walnut Stain.  Stemplene, både swirl og tekst, er fra Kreativ Hobby.
 




Ingen kommentarer: