Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

tirsdag 30. april 2013

Ukene flyr og plutselig får jeg følelsen av at våren er like rundt hjørnet!!  Men så - like plutselig - er det såvidt over 0 grader og iskald vind.... smøre seg med litt tålmod kanskje... :-)

I mellomtida er det på tide å få lagt de siste kortene i bloggen, og mens gubben ser på Champions League redigerer jeg bilder og sorterer notater... mens jeg kommer med mer eller mindre passende og/eller innsiktsrike fotballkommentarer :-)

Bestilling på et dåpskort til ei snuppe ved navn Andrea ble slik:


Her har jeg brukt et utrolig vakkert dekorpapir fra Bildmålarna "Sweet Tones - Music in My Garden".  En doily ("kakeserviett") fra Panduro, bildet er fra FB-sida "Digistamp Shack", bokstaver er Memories, bånd er seam binding og blonder fra Bikubenm blomst er arvegods, bling og charm fra Kort & Godt.  Diesene er fra Nellie Snellen og Spellbinders.

Seam binding ribbon er sprayet med Distress Ink Refill blandet med vann på Mini Mister.
 
 
 

Ingen kommentarer: