Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

lørdag 16. mars 2013

Her er et veldig godt eksempel på at man skal ALDRI kaste noe!!! For vel et år siden fikk min husbond ei flaske vin i en fin treboks.  Den fant jeg nylig fram og pyntet til ei god venninne (jeg kjøpe ei ny flaske vin og satte inni, altså!)
 

Jeg malte først boksen med hvit akrylmaling.  Så limte jeg på ublekete ark som var sprayet med Perfect Pearl Mist og stemplet med et kantstempel fra Kort & Godt.  Alle kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain.

Blomstene er ei salig blanding: Papirdesign, Kaiserkraft, Storyteller og Kort & Godt.  Bladene er fra Papirdesign.  Perlesnora er en liten stubb som jeg fant i bunnen av "diverse-eska".
 

Båndet som er limt på topp og bunn og som er brukt som hempe er fra Bikuben.  Ellers har jeg brukt seam binding ribbon på tagen.  Tagen er inni en lomme laget av utskjæret fra fronten (kaster jo ikkeno' jeg!)
 

Alle blomstene har også fått en omgang med Perfect Pearl Mist.
 

 

Ingen kommentarer: