Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

søndag 12. oktober 2014

Ugle-eske!!  Denne fant jeg i min vandring på nett, hos Miriam på www.mirid.de.  Jeg elsker ugler, dattera mi sier jeg er klok som ei ugle, så dette måtte jeg prøve!  Det er jo en fantastisk måte å få brukt opp restepapir eller de litt underlige papirene som man trodde ville bli såååå nyttige, men som bare ligger der :-)  Jeg har brukt både "skikkelige" øyne i plastikk og knapper.  Bakpå har jeg laget ei lomme for å sette i en tag som man kan skrive en hilsen på.

Owl-boxes!!  I found this one on my travels online, at Miriams www.mirid.de.  I love owls, my daughters says I'm wise as an owl, and of course I just had to try this!  It's a great way to use paperscraps or those weird papers you thought would be soooo useful, but lives a life on the shelf :-)  I've used both "real" eyes in plastic and buttons.  On the back I've made a pocket to insert a tag that is big enough for a greeting.




1 kommentar:

Kreativelena sa...

Disse var rett og slett uber kule... Noe av det kuleste jeg har sett på lenge faktisk :-)