Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 1. mai 2013

Nok en bestilling på konfirmasjonskort, denne gangen til ei ung dame med litt eksotisk bakgrunn!  En kreativ utfordring, for mye av det jeg har laget i det siste har vært litt dust i farge.... men med bestillers ønske om at bakgrunnen ble reflektert i kortet, gikk jeg for gull- og juvelfarger... tror det ble ganske så riktig :-)


Den vakre unge damen er et stempel fra North Star Stamps, fargelagt med kritt for å få en sart farge.  DP er diverse håndlaget papir som jeg har arvet.  Jeg elsker det turkise med gulleffekter i, selv om jeg veldig sjelden bruker gull i mine kort.  Jeg har brukt gullkartong fra Søstrene Grene som jeg har stanset ut med dies fra Spellbinders.  Blomstene fra Kort & Godt og Papirdesign og seam binding ribbon har jeg farget med Distress Ink "Broken China" og Perfect Pearls.  Bokstavene er fra Nille, de har jeg limt dekorpapir på.  Bling og charm er fra Kort & Godt.



Under hver bling har jeg lagt en paljett og gullfarget "caps" (feste til perler, av et demontert smykke).

Inni har jeg brukt to lag håndlaget papir, med tilpassete deler av Spellbinder dies i gullkartong i hjørnene.
 


Ingen kommentarer: