Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 18. februar 2013


Morsdager er jeg veldig glad i!  Det er så hyggelig å lage kort til min mor og min svigermor bare fordi de er mødre!!!  Og fantastiske mødre!

Jeg har laget de to kortene over samme lest, men med forskjellige farger, papirer og bilder.


Dette kortet til svigermor har fått en mild rosa i bunnen.  DP er fra BoBunny "Country Garden Almanac", blomster fra Kort & Godt og diverse jeg har arvet.  Bladene er på begge kortene fra Papirdesign, bling fra Kort & Godt og bildene på begge kortene er fra fb-gruppen "Digistamp Shack".

Bokstavene er fra Panduro.  Jeg har limt gamle boksider på bokstavene, deretter har jeg revet av papiret og noe av papiret blitt sittende fast.  Så har jeg distresset kantene.


Sommerfuglene er klippet ut av BoBunny arkene.
 

Dette kortet til min mor er holdt i blåfarger, fordi hun alltid har vært veldig glad i blått!  DP her er Maja Design "Vintage Summer Basics", blomstene er fra Papirdesign og noe jeg har arvet.
  
 


 

Ingen kommentarer: