Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 19. desember 2012

Bestilling på julekort som andre skal gi til atter andre... Her er to av dem....

 På dette røde kortet har jeg brukt DP fra Maja Design (forårets utgave), stempel og perler fra Kort & Godt, et glansbilde, blomster fra Panduro og en dies fra Spellbinders.  Bånd er "seam binding ribbon", det har jeg trædd gjennom heklet blonde.


Dette blå kortet er egentlig en variant av det kortet jeg og familien har sendt i år.  DP er fra Ladybug and Friends og heter "Light a Candle - for the Lost and Troubled".  Vakkert!!!  Nisse og jente stempelet og julehilsen stempelet er fra Kort & Godt, mens hjørnestempel er fra Kreativ Hobby.  Snøkrystallet er fra Maya Road, jeg har malt det med akryl maling og deretter embosset med klar embossing.  Seam binding ribbon er fargelagt med Promarkers på mine egne kort, her er det beholdt hvitt.  Den gamle boksiden er faktisk veeeeldig gammel!!! Jeg fikk en bok fra et antikvariat, den lå i ei eske og skulle kastes! Jeg tok imot boken fra 1883 og lovet den et nytt og interessant liv i hyllene mine og på kortene mine :-)  Jeg har gitt boksiden et tynt lag akrylmaling, for å dempe den meget gule fargen.  

Inne i kortet har jeg brukt dies fra Spellbinders, delt den og stemplet med de nydelige stemplene fra Kort & Godt.  Alle kanter er distresset med Antlantic farge. 

Ingen kommentarer: