Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

torsdag 6. september 2012

Inspirasjon er lett tilgjengelig når man vandrer i bloggverden!! En tur innom Anne's paper fun ga meg idéen til dette kortet, som er en "matchbook".  Tim Holtz har en dies som stanser ut sidene, i mindre format.  Men i og med at jeg ikke har den dies'en, tok jeg fram blyant og papir og laget min egen variant :-) Det ble en skikkelig tenkejobb å dekorere alle sidene, de måtte jo ikke bli for tjukke, for matchbook'en skulle kunne lukkes....

Her er i alle fall resultatet :-)


Jeg har brukt DP fra Maja Design, "Vintage Summer Basics".  Bildet er fra nett, diesene er Magnolia, Tim Holtz, Die-namics og Martha Stewart, tekster er stempel fra Kreativ Hobby og digi stempel laget av Marielle J.  Blomster stempel er fra Panduro.  Blomster er fra Prima, blondebånd fra Panduro, det prikkete båndet er fra Kort & Godt, tallene er fra Panduro.



Blomsterstempelet er fargelagt med Distress Ink. Blondedoily er farget med Tattered Angles Glimmer Mist.
 

Ingen kommentarer: