Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 1. februar 2012

Nå har jeg endelig fått kabelen som gjør at jeg kan overføre bilder av kortene jeg laga før jul til pc!! Jeg var bortreist da jeg laga disse, så jeg hadde ikke med meg alt utstyret mitt og bildene er tatt med telefonkamera, noe som vises i bildekvaliteten! Men her er iallefall en liten oppdatering :-)

Ei bestilling på tre nyttårskort var spennende!

Den store snøkrystallen her fra Maya Road, den har fått en omgang med embossing og er skikkelig glitrende! Blomstene er Panduro og Prima, stempel Kreativ Hobby, bånd Søstrene Grene, bling Kort & Godt, bilde Sagen og tallene er fra Notabene.

Her har jeg brukt samme krystall, tall, bånd, bling og bilde som over. I tillegg blonde fra Tyrkia og blomst fra punch.

Her er samme materialliste som på føste kortet.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: