Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 12. oktober 2011

Ei supersøt ung dame som jeg er tante til fyllte nylig år.  Hun var den heldige mottaker av et "tryllekort", som da ikke har noe med trylling å gjøre, men som var kjempemoro å lage :-)  


Jentestempelet er fra Kreativ Hobby, fargelagt med Promarkers.  DP er Creative Imaginations, som har noen überkuuule mønsterark som passer veldig bra til "de unge".  Jeg har brukt Martha Stewarts kantpunch og bokstaver er Kaisercraft Mini Alphabet Stickers.  Bling er fra Kort & Godt.

På innsiden av fronten har jeg brukt en detalj fra mønsterarket, som jeg klippet ut og limt på.

Og for at ingenting skulle gå til spille, brukte jeg resten av detaljen (vingene) bakpå kortet, ved mitt personlige stempel :-)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: