Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 28. april 2010


Vår betyr bryllup! Og dette kortet drømte jeg opp ei natt og har nå endelig fått laget det :-) Mange gode idéer kommer om natta, ikke alle er gjennomført ELLER gjennomførbare!
Som alltid begynner jeg med Bazzill, her hvit. Jeg har brukt dekorpapiret Velvet Grå fra Panduro, det røde husker jeg ikke, men tror det også er fra Panduro. De røde blomstene er faktisk flyteblomster fra Nille! Jeg har fjernet perlen i midten av blomstene og limt på små hvite blomster fra Prima. Båndet er hvitt og sølv, men neimen om jeg husker hvor jeg kjøpte det! Hjertet er chipboard fra Nille, men fargen var helt umulig, så jeg stemplet det med Encore Ultimate Metallic Silver og brukte klar embossing - ble så fint så!! Amor charmsen er fra Panduro. Dekor klistremerkene er Memories. "Kjære brudepar"-stempel er fra Kreativ Hobby og er stemplet med Versa Color burgundy og deretter embosset med klar embossing.

Tar veldig gjerne imot kommentarer :-)

Ingen kommentarer: