Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 8. februar 2010

Det er så utrolig moro å kikke innom andres sider for å bli inspirert! Stadig vekk blir jeg oppmerksom på at det finnes nye og andre måter å bruke utstyr og papir som jeg har hatt liggende. Jeg bruker nettet for å lære teknikker og "stjeler" ideer ganske uhemma! Når jeg blar gjennom papirbunken min, kan jeg utfordre meg selv til å nytte noe av det skikkelig gamle som ligger der, og det er så utrolig kult når gamle papirer blir som nye! Det skal bare litt ny "bling", blomster eller bånd til, så blir det helt topp!

Ofte ønsker jeg meg en liten tippegevinst, slik at jeg kunne kjøpt meg noe nytt utstyr - en diesmaskin står høyt på lista. Men tilfredsstillelsen over å få til spennende kort med det utstyret jeg har, er helt fantastisk. Blant annet hadde jeg en "edge distresser" fra Tim Holtz, men den ga jeg bort til en venninne som syns den var kul. Så tok jeg fram en god, gammel tapetkniv og den funker som ei kule til å distresse kanter med! :-) Tenk nytt er mitt motto, tror jeg!

Ingen kommentarer: